Design : xNicolex


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Image Hosted by ImageShack.us


Inspirirano animeom i mangom Vampire Knight.
Image Hosted by ImageShack.us

Moja inspiracija. Moja muza. <3


Arhiva:

[1.][2.][3.][4.][5.][6.][7.][8.][9.][10.]
[11.][12.][13.][14.][15.][16.][17.]
[18.][19.][20.][21.][22.][23.][24.]
[25.][26.][27.][28.][29.][30.][31.]
[32.][33.][34.][35.][36.][37.][38.]
[39.][40.]

Copyright © 2009.
By:
Joelle




30.poglavlje

Morala sam staviti novi post jer imam Internet opet kod kuće, pa sam presretna!


Opet nisam mogla ni oka sklopiti. Ovog puta nisam mogla prestati razmišljati o Zachu i Nicol. Što se točno dogodilo među njima, nisam niti ja to mogla znati, ali smetalo mi je. Znala sam da mi nije smjelo smetati. Trebala sam biti sretna za njih dvoje, ako su bili skupa, ako su nešto imali sinoć. Trebala sam biti sretna za Nicol. Uvijek sam sjedila kraj nje, tješila ju kad bi plakala zbog njega, govorila joj da će sve biti u redu, da postoji mogučnost da se ona njemu sviđa. Sada kad postoji ta mogučnost, meni smeta.
Ljutito sam se otrkila, dignula s kreveta i otvorila ormar. Uzela sam odjeću i izašla iz sobe, te otvorila vrata kupatila koja su odmah stajala preko puta moje sobe. Zaključala sam se, skinula i ušla u kabinu, te otvorila mlaku vodu. Smiri se, Joelle, smiri se. Ne može ti smetati što su njih dvoje skupa. Ne može! Razmišljala sam cijelo vrijeme. Morala sam se smiriti jer jednostavno nije moglo biti tako, nije smijelo. Bila sam Dylanova cura sada i mislim da mi ništa drugo, u onom trenutku, nije trebalo biti važno.
Nakon što sam se istuširala, obrisala ručnikom, obukla i našminkala, gledala sam se u ogledalo. I dalje nisam mogla prestati razmišljati o njima. Scena u kojoj su se grlili mi je prolazila kroz misli, a onda bi samu sebe razbijesnila jer sam znala da mi treba biti drago zbog njih, da mi ne smije smetati, ali smetalo mi je. Uzdahnula sam i izašla iz kupatila, pa otišla uzeti torbu i crni kaput iz moje sobe. Kad sam uzela sve što sam trebala, izašla sam iz nje i ugledala Nicol kako ide prema stepenicama. Nisam se osjećala dobro u onom trenutku, ali požurila sam korak prema njoj.
„Dobro jutro, Nicol.“ –pozdravila sam je.
„Hej, Joelle. Naspavala si se?“ –upitala me.
„Ma nisam.“ –slegnula sam ramenima. „Nadam se da će, dan kad se budem dobro naspavala, doći uskoro!“
„Nadam se i ja za tebe.“
„Nego... Slučajno sam vidjela jučer.“
„Vidjela što?“
„Pa... Kako se Zach i ti grlite?“
„A da?“ –pogledala me.
„Da.“ –klimnula sam glavom. „To znači da nešto mutite ili?“
„Ne.“ –odmahnula je glavom i nasmiješila mi se. „Nije bitno zbog čega smo se grlili. Znaš i sama da smo samo prijatelji!“
„Ali... Nije izgledalo tako!“
„Nema veze. Valjda znam na čemu sam s njim!“
Primjetila sam Zacha i Calea kraj vratiju. Iako sam znala da mi nije smijelo biti tako, da nisam smijela biti sretna što nije imao ništa s Nicol, bila sam jako sretna zbog toga i osjećala sam kao da mi je kamen pao sa srca, ali... Osjećala sam se i loše zbog svog razmišljala, zbog čega sam se opustila kad kad mi je to rekla. Nisam smijela razmišljati o njima. To je bilo loše. Jako loše jer sam ja ipak imala dečka do kojeg mi je bilo stalo, ali...
„Napokon!“ –Cale mi je odvratio misli.
Bila sam mu jako zahvalna na tome. Bila sam sretna što me prekinuo u razmišljanju jer više nisam znala ni što mislim, što radim, a to je bilo loše... jako loše.
„Mislili smo da nikada neće doći.“ –nastavio je.
„Na tvoju žalost – došle smo!“ –Nicol mu je pokazala jezik.
„Zar je već vrijeme da krenemo?“ –upitala sam.
„Za petnaest minuta nam počinje nastava.“ –Zach je pogledao na sat. „Moramo krenuti.“
„Dobro.“ –nasmiješila sam se. „Bok, Lee! Bok, Keith!“
„Bok!“ –čula sam dernjavu.
Pošto nisu dolazili, pretpostavljala sam da gledaju sport na televiziju. Svakog utorka su se isključili iz našeg svijeta pošto su oboje obožavali sportski kanal.
Zach je otvorio vrata i pustio Nicol i mene da izađemo prve, a onda je izašao i on za nama. Spustili smo se niz stepenice i pričekali da nam otvori auto, nakon čega smo ušli u njega. Nagnula sam se na ugodnu stolicu, zavezala pojas i uživala dok je Zach vozio prema školi, a Cale i Nicol su se, kao po običaju, prepirali zbog gluposti na stražnjem sjedalu. Krajičkom oka sam gledala u Zacha. Bio je neodoljivo sladak dok je ozbiljno, tiho i pozorno pratio cestom kojom se vozio. Nasmiješila sam se. Nisam ni sama znala zašto, ali imala sam osjećaj kao da bi se trebala nasmiješiti.

Prolazili smo školskim hodnikom. Naravno, Nicol i ja smo razgovarale, a Zach i Cale su se negdje izgubili po putu. Uvijek su se vukli dok smo mi hodale ubrzanim koracima čak i kad to nije bilo potrebno, ali razgovori bi nas daleko odvukli.
Iznenada se ispred mene pojavila Lillian, a kraj nje je stajala Torry koja ju je, naravno, svugdje i uvijek morala pratiti. Pogledala sam ju od glave do pete, kao i ona mene. Nisam shvaćala što želi u onom trenutku i zašto me zaustavila, ali shvaćala sam u kojoj bi se situaciji mogla naći ako mi nešto želi napraviti. I dalje se nalazila među vampirima iz Tiper grupe koji nisu bili sigurni da li Samari doista žele prekid rata ili je to samo bila zamka. Bili su spremni napasti je, kao što bi i ja bila spremna da netko napadne jednog od njih.
„Nemoj misliti da se slažem što ste vas dvoje skupa.“ –uzvratila je Lillian.
„Vaša veza neće izdržati!“ –nastavila je Torry.
„Ne zanima me što ti misliš.“ –rekla sam joj grubim glasom.
„Oh, zanimat će te jednom kad...“ –pokazala je zube.
„Kad što?“ –pogledala ju je Nicol. „Ne možeš joj ništa. I sama to znaš, Lillian!“
„Prekinite!“ –pojavio se Dylan i stao je kraj nas. „Nismo ovdje da se svađamo! Lillian, nemoj se više tako ponašati prema njoj.“
Okrenula je glavu i ljutito se udaljila, a za njom je odlazila Torry dok je Felix gledao u nas. Dylan se okrenuo prema meni, nasmiješio se i utisnuo poljubac na usne.
„Golupčići, možda bi bilo najbolje da se maknemo odavde.“ –prekinuo nas je Felix.
„Bok i tebi, Felix!“ –nasmiješila sam mu se.
„Hej, mala. Oprostite što prekidam, ali stvarno je glupo što stojimo ovdje. Nije da se Tiper ekipa slaže previše s vašom vezom, a ja vas dvoje moram paziti, pa vam kažem da je najbolje da se maknete odavdje!“
„Previše se brineš!“
„To je moj posao!“
„Joelle, hoćeš li s nama ili s njim?“ –upitala me Nicol.
„Ovaj...“ –pogledala sam u Dylana.
„Idi slobodno.“ –nasmiješio mi se. „Ne moraš se udaljavati od prijatelja zbog mene!“
„Vidimo se onda nakon škole, može?“
„Može, ljepotice!“
Nasmiješila sam mu se. Osjećala sam se dobro kad me tako nazivao. Poljubio me i pozdravio, a onda nastavio dalje s Felixom. Okrenula sam se i ugledala Calea i Nicol kako nasmiješeno gledaju u mene. Iza njih je stajao Zach. Bio je toliko ozbiljan da su ga svi vampiri iz Tiper grupe obilazili prestravljeno. Ne znam što su osjećali, ali ja sam se osjećala čudno zbog njegovih pogleda. Promatrao me tako čudno da sam se osjećala dobro. Zvonilo je i svi učenici su odlazili prema učionicama. Primjetila sam kako su Cale i Nicol udaljeni od Zacha i mene, pa sam odlučila malo popričati s njim.
„Sigurno ti ne smeta što sam s Dylanom?“ –upitala sam ga.
„Sretna ti, sretna ja!“ –slegnuo je ramenima.
Dobro... Nije rekao da mu ne smeta, znaći... Smetalo mu je.
„Drago mi je.“ –nasmiješila sam mu se. „Slušaj...“
„Molim?“ –pogledao me.
Kako je samo predivan pogled imao, predivne oči koje su me promatrale. Gledala sam u njega širom otvorenih očiju. Buljili smo jedno u drugoga, a onda mi se on nasmiješio. Srce mi je zakucalo sto na sat. Što mi se to događalo?
„Onda, Joelle. Slušam.“ –nastavio je.
„Ovaj...“ –trgnula sam se. „Vidjela sam te s Nicol sinoć.“
„I što si vidjela?“
„Grlili ste se.“
„Aha... I?“
„I... Nemaš mi ništa za reći?“
„Pa... ne znam što želiš čuti!“
„Osjećaš nešto prema njoj?“
„Prema Nicol? Da li osjećam nešto prema njoj?“
„Da.“
„Ne... Samo smo prijatelji. Zašto?“
„Eto... Zanimalo me!“
„Mislim da si ti odavno trebala shvatiti!“
Shvatiti što? Bila sam zbunjena jer nisam znala što on točno misli. Pitala sam se da li je mislio da sam trebala odavno znati da mu se sviđam ili da ništa ne osjeća prema njoj. Nasmiješio mi se i progurao u razred pošto je primjetio kako profesorica dolazi. Sjeli smo na mjesto, a ja sam se okrenula i nasmiješila Dylanu koji mi je namignuo osmijehom nakon čega sam pogledala ispred sebe. Pogled mi je biježao na Zacha koji je zamišljeno bio nagnut na ruku i gledao ispred sebe. Nasmiješila sam se.
.

Znam da je Joelle malo zgubljena ili ponekad živcira zbog svog ponašanja, ali što ćete... :D
I nek' se zna - Joelle i ja smo POTPUNO različite osobe! :D


22.10.2009. u 09:13

|Ostavi trag...(33) | Print| # |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.