Design : xNicolex


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Image Hosted by ImageShack.us


Inspirirano animeom i mangom Vampire Knight.
Image Hosted by ImageShack.us

Moja inspiracija. Moja muza. <3


Arhiva:

[1.][2.][3.][4.][5.][6.][7.][8.][9.][10.]
[11.][12.][13.][14.][15.][16.][17.]
[18.][19.][20.][21.][22.][23.][24.]
[25.][26.][27.][28.][29.][30.][31.]
[32.][33.][34.][35.][36.][37.][38.]
[39.][40.]

Copyright © 2009.
By:
Joelle




39. poglavlje

Post posvečen Rose jer je objavila post koji me rastužio, ali i raveselio! :)

Nakon što sam se odlično naspavala, ovaj put u svojoj sobi, dignula sam se s kreveta. Bila sam jako sretna što sam u zadnje vrijeme dobro spavala. Valjda mi se sve trebalo lijepo složiti u životu kako bi mi bilo puno bolje. Rastegnula sam se i onda pomaknula zavijese. Mečava nije prestajala. Danima smo bili zatvoreni kod kuće i čekali da završi, ali izgleda da će potrajati duže nego što smo zamišljali.
Nagnula sam se na prozor i nastavila gledati sniježnu mečavu. Bila sam sretna. Imala sam kraj sebe sve što sam ikad željela: predivnu obitelj, odličnog dečka... Meni je bilo stalo do njih, a njima je bilo stalo do mene, no... osjećala sam da nešto ne valjda, da se ne osjećam najbolje. Nešto me stezalo u srcu i nisam dobro mogla disati. Nisam znala što mi se u onom trenutku događa. Počela sam teže disati i drhtala sam. Kako sam promatrala snijeg, mečavu koja je neprestano padala u glavi su mi prolazile scene kad sam bila mala i hodala po onakvom vremenu. Bila sam krvava, uplakana, preplašena. Osjećala sam još onaj strah u kostima zbog čega mi je bilo loše. Htjela sam da one vizije prestanu, da ne vidim više svoju prošlost, no nisu prestale. Osjećala sam pritisak u glavi. Prislonila sam ruke na nju i stiskala oči, zube. Molila sam da prestane, no nije prestajalo. Zašto... Zašto?! Počela sam vrtištati. Više nisam mogla osjećati onu užasnu bol. Htjela sam da me netko spasti, da me netko izvuče iz mojih misli, moje krvave prošlosti, a ondjednom je eksplodirao prozor. Poletila sam u zid i pala na pod. Podignula sam se polako i ugledala nepoznate vampire na razbijenom prozoru. Gledali su u mene crvenim očima. Bila sam šokirana, preplašena i, zbog svoje glupe prošlosti koja me proganjala, nisam imala snage upotrijebiti svoje moći protiv njih.
Osjetila sam podrhtavanje. Uhvatila sam kvaku vrata svoje sobe i polako su se otvorila. Ugledala sam Zacha na ulazu. Imao je ruke na podu. Izazvao je podrhtavanje kako bi me spasio. Pružio mi je jednu ruku, no nisam imala snage uhvatiti ga. Još sam bila šokirana, još sam se bojala. Gledao je u mene, a podrhtavanje je postajalo sve snažnije i snažnije. Okrenula sam se. Vidjela sam kako vampiri jure prema meni, a odjednom su me neke ruke povukle u hodnik. Gledala sam u vampire kako padaju s mojom sobom. Čuo se tresak, a onda sam pogledala prema dolje. Bili su mrtvi. Nisam više osjećala njihov živi miris. Znala sam da ih je potres, kamenje ubilo. Osjetila sam kako me netko drma, a onda sam se vratila u stvarnost.
„Joelle!“ –proderao se Zach. „Dobro si?“
Klimnula sam glavom i snažno ga zagrlila. Nisam plakala iako su mi oči bile pune suza. Nisam ga htjela prestrašiti, a u onom trenutku sam se htjela osjećati samo sigurno. Uz njega sam se osjećala sigurno.
„Što se ovdje dogodilo?“ –čula sam Keithove korake.
„Vidjeli smo kako se Joellina soba raspada.“ –rekla je Nicol. „Je li dobro?“
„Nemam pojma.“ –Zach je slegnuo ramenima i podignuo me s poda. „Čuo sam dernjavu i eksploziju. Osjetio sam miris Samari vampira, pa sam izazvao podrhtavanje kako bi ih sklonio od nje!“
„K vragu!“ –Lee je ljutito udario rukom od zid. „Zašto nas još ne puštaju na miru? Mislim da je bio dogovor da nema više ganjanja jedni drugih!“
„Očito ne poštuju pravilo!“ –nadodao je Cale.
„Očito trebam ubiti nekoga kako joj ne bi naudili!“ –ljutito će Zach.
„Nemoj!“ –podignula sam pogled prema njemu i dalje ga ne puštajući iz zagrljaja. „Nemoj, molim te!“
„Mislim da je to potrebno, Joelle!“ –rekao mi je.
„Nije potrebno.“ –odmahnula sam glavom.
„Slažem se s njom, Zach!“ –uzvratila je Nicol. „Trebamo samo saznati tko krši pravila!“
„Trebamo ubiti sve Samari vampire. Evo što trebamo napraviti!“ –nastavio je on bijesno.
„Prekini se toliko živcirati.“ –rekao mu je mirno Keith. „Odvedi Joelle u svoju sobu i smiri je, a mi ćemo pokušati saznati što se događa da nas napadaju!“
„Ali, Keith...“
„Idi!“
Klimnuo je glavom, podignuo me s poda i krenuo sa mnom prema svojoj sobi. Vidjela sam kako se bijesno okreče i onda maše glavom. Otvorio je vrata i zakoračio u nju, pa je zalupio vratima. Stavio me na krevet, pokrio dekom i onda legnuo kraj mene, te me obgrlio rukom.
„Jesi li dobro, Joelle?“ –upitao me. „Ne vjerujem da jesi jer ne izgledaš najbolje!“
„Ne znam zašto nisam mogla upotrebijebiti svoje moći!“ –gledala sam u ruke. „Bila sam šokirana, prestrašena! Ova mečava me posjetila na obitelj i na to kako sam krvava trčala po snijegu! Blokirala sam se i nisam znala što trebam učiniti!“
„Sad se pokušaj smiriti.“ –pozdragao me po licu. „Neće ti se više ništa dogoditi!“
„Strah me, Zach. Što ako se ponovno ukočim?“ –uzdahnula sam.
„Neću dopustiti da ti itko nauditi, Joelle. Zapamti to! Otkad sam te prvi put vidio ti to ponavljam.“
„Znam!“
„Onda želim da budeš sigurna u to!“
„Ali što ako se ukočim, preplašim? Što onda?“
„Bit' ću ja ovdje!“ –nasmiješio mi se. „Nikada nisam dopustio da ti nešto učine, pa ne bih ni u onom trenutku. Uostalom, uspio bi te smiriti! Znaš da uvijek uspijem!“
„Nemoj me nikada napustiti... molim te!“ –snažno sam se stisnula uz njega.
„Bez brige, Joelle. Neću...“ –poljubio me nježno u čelo, pa mi je podignuo pogled prema sebi i onda utisnuo svoje tople i nježne usne na moje.
„Oprostite što smetam!“ –Cale je naglo otvorio vrata. „Morate doći!“
Zbunjeno smo ga pogledali, ali dignuli smo se sa kreveta i otišli za njim. Žurio se prema stubištu, a Zach i ja smo se pogledali začuđeno pošto nismo znali zašto je želio da odmah siđemo na prizemlje. Spustili smo se niz stepenice, a u hodniku, ispred vrata, ugledali smo Dylana i njegove prijatelje. Zach je bio bijesan i nasrnuo na njega. Udario ga je šakom u glavu, a ovaj je zamalo pao na pod da ga Isai nije uhvatio. Njegovi prijatelji zarežali su na njega, a Zach je bijesno gledao i u njih.
„Zašto si ovo napravio, kretenu?“ –uzvratio je Isai.
„Došli smo vam pomoći.“ –rekao je Matthew.
„Pomoći?“ –nasmiješio se bijesno. „Zbog vas je Joelle skoro poginula – opet!“
„Nismo mi krivi za to!“ –zarežala je Torry.
„Prekinite!“ –viknula je Lillian.
„Lil?“ –zbunjeno ju je pogledao Felix.
Nitko nije mogao vjerovati da se ona izderala, a Dylan je šokirano gledao u nju. Bila sam zbunjena. Što se s njom dogodilo da je odjednom odlučila uzeti stvari u svoje ruke? Poslušala me?
„Smiri se.“ –uzvratila je Torry.
„Nemojte se svađati, molim vas.“ –nastavila je Lillian. „Došli smo vam reći važnu vijest. Morate je čuti! Ovdje smo kako bismo vam pomogli!“
„Uđite!“ –Lee je pokazao u dnevni boravak.
Slijedili su ga, a ja sam ušla nakon Dylana kako ga Zach nebi napao. Znala sam da bi njegovo društvo napalo njega, a nisam htjela imati probleme kad nije ni vrijeme ni mjesto za to. Sjeli smo na trosjede i gledali se u tišini.
„Onda?“ –uzvratio je Keith. „Znate nešto što bi nam moglo pomoći?“
„Torry je čula mog oca kako razgovara s nekim.“ –Dylan je spustio pogled. „Pogledala je bolje. Vidjela je nekoliko Samari vampira. Naredio im je da napadnu Joelle i vašu kuću!“
„Znaći... tvoj otac je za sve kriv?“ –nastavila je Nicol.
Dylan je klimnuo glavom. Šokirala sam se. Nisam mogla vjerovati da je onako dobar čovjek zapravo stajao iza onih napada. Naježila sam se kad sam ga prvi put vidjela i imala sam loš predsjećaj. Znala sam da nešto ne štima i sad sam otkrila što. No... što ćemo učiniti dalje ni sama nisam znala.


Update - 02.12. - Nova priča - Cimeri!


30.11.2009. u 13:20

|Ostavi trag...(24) | Print| # |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.