Design : xNicolex


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Image Hosted by ImageShack.us


Inspirirano animeom i mangom Vampire Knight.
Image Hosted by ImageShack.us

Moja inspiracija. Moja muza. <3


Arhiva:

[1.][2.][3.][4.][5.][6.][7.][8.][9.][10.]
[11.][12.][13.][14.][15.][16.][17.]
[18.][19.][20.][21.][22.][23.][24.]
[25.][26.][27.][28.][29.][30.][31.]
[32.][33.][34.][35.][36.][37.][38.]
[39.][40.]

Copyright © 2009.
By:
Joelle




34.poglavlje

Goo Goo Dolls- Sympathy

Hodala sam po sobi pošto nisam znala što raditi. Dosađivala sam se, a nije mi se dalo pospremati sobu koja je bila u neredu. Približila sam se prozoru i zastala promatrati bijelo dvorište, te nebo s kojeg su padale pahuljice snijega. Nasmiješila sam se.
Prisjetila sam se kako je bilo kad smo bili mali. Zabavljali smo se puno u onom ogromnom dvorištu da bi Lee i Keith ponekad odustali od toga da nas upozoravaju i da pazimo na sebe. Bili smo jako nemirna dijeca i... oni mi trenutci nedostaju. Nedostaje mi predivna prošlost provedena s njima. Iako smo sada bili povezani, nešto nije bilo kako treba među nama. Bili smo pomalo... udaljeni, iako smo pričali, zabavljali se, ali... Nije ništa bilo kao prije. Čula sam glasove, smijehove i onda spustila pogled prema dvorištu pošto sam gledala u nebo do malo prije. Vidjela sam Nicol i Calea kako trče i gađaju se. Nacerila sam se. Ipak su se sjećali i oni. Ipak je i njima bilo dobro ponašati se kao dijete. Ponekad je potrebno ponašati se na takav način, razmišljati kao dijete jer se onda osjećaš puno bolje i kao da nikada nemaš problema u životu.
Vidjela sam onda Zacha. Zastao je popričati s njima, pa ih je pozdravio i udaljio se. Začudila sam se i pitala samu sebe gdje bi mogao ići u ono doba noći jer je bilo dosta kasno i noć je odavno pala. Izašao je iz dvorišta i krenuo na lijevu stranu ulice. Začudila sam se još više pošto nije otišao automobilom. Uzela sam jaknu iz ormara, obukla je i potrčala niz stepenice.
„Gdje ideš?“ –upitao me Keith izlazivši iz kuhinje.
„Obaviti nešto.“ –otvorila sam vrata i potrčala niz stepenice.
„Hej, Joelle. Došla si se glupirati s nama?“ –upitao je Cale.
„Kasnije, društvo.“ –nastavila sam trčati.
„Kamo ćeš?“ –izderala se Nicol.
„Moram nešto vidjeti!“ –otvorila sam vrata dvorišta i istrčala niz ulicu.
Pokušavala sam osjetiti Zachov miris, ali nigdje ga nisam mogla otrkiti. Počela sam se brinuti za njega pošto sam već neko vrijeme trčala ulicama, gradom i nigdje ga nije bilo. Možda mu se nešto dogodilo! Što ako je?! K vragu. Morala sam ga odmah pronaći. Brinula sam se previše za njega. Srce mi je ubrzano kucalo jer nisam mogla ni pomisliti kako bi se osjećala da saznam da mu se nešto loše dogodilo, da ga pronađem negdje mrtvog. Nisam smijela to dopustiti. Morala sam spriječiti da učini nešto ili da netko njemu naudi. Što bi ja bez njega?
Iznenada me netko povukao u mračnu uličicu i stavio mi ruku na usta. Otimala sam se, ali držao me čvrsto s leđa. Bilo me strah. Srce mi je ubrzano kucalo. Tko je to? Hoće li mi nešto loše napraviti?
„Tiho, Joelle...“ –čula sam Zachov glas.
„Zach, idiote!“ –udarila sam ga u trbuh.
„Boli, znaš?“ –odmaknuo se od mene i zadržao za trbuh.
„Tako ti i treba!“ –gurnula sam ga.
„Što sam ti napravio?“ –zbunjeno me pogledao.
„Što si napravio?! Prestrašio si me, k vragu!“
„Oprosti, ali upravo sam do prije dvije minute ganjao vampire iz Samari grupe kad si se ti odjednom pojavila nitokuda! Morao sam te maknuti s puta!“
„Zašto ih ganjaš?“
„Prije pola sata sam osjetio miris čovjekove krvi. Pratio sam ga i otkrio te vampire, pa sam odlučio vidjeti što se događa i zašto i dalje napadaju ljude! Da mi se ti nisi stvorila ispred nosa, otkrio bi gdje odlaze!“
„Oprosti što sam se zabrinula za tebe!“
„Nemaš se zbog čega brinuti i ne treba mi tvoja briga. Dobro znaš da se znam brinuti za samog sebe!“
„Joj, uvijek glumiš nekoj superjunaka!“ –ljutito sam puhnula i prekrižila ruke na prsima.
„Sad ćeš se ti naljutiti?“ –zbunjeno me pogledao.
„Ne, jer ti i ja idemo pratiti ovaj miris.“ –nadodala sam.
„Nema šanse da ti ideš!“ –odmahnuo je glavom. „Previše opasno je!“
„Ne zanima me što ti misliš. Ako se brineš za mene, slijedit ćeš me!“ –nastavila sam hodati tunelom.
Čula sam Zacha kako puše i hoda za mnom. Nasmiješila sam se. Znala sam da me neće pustiti samu, ali nisam ni ja željela njega pošto me jako zanimalo gdje odlaze vampiri Samari grupe i zbog čega napadaju i dalje ljude.
Ubrzala sam korak i znala sam da sam udaljena od Zacha dovoljno da me bilo strah biti ondje. Osjećala sam se puno sigurnije kad je on bio kraj mene ili odmah iza, ali u onom trenutku ga nije bilo i srce mi je ubrzano kucalo. Okrenula sam se, a odjednom su se ispred mene stvorile debele šipke. Zach je potrčao k meni i zastao je. Zbunjeno je gledao u njih, pa oko sebe jer nije shvaćao otkud one rešetke, a niti ja nisam.
„Što se događa?“ –upitala sam ga.
„Ne znam, Joelle.“ –odmahnuo je glavom. „Ne mogu ih niti razbiti!“
Srce mi je ubrzano počelo kucati jer nisam znala što se događalo u onom trenutku. Nisam htjela biti odvojena od njega u ovakvim trenutcima. Bojala sam se onoga čega bi mi se moglo dogoditi. Čula sam čudne zvukove iza sebe. Zach je šokirano gledao, a ja sam se okrenula također pošto me bilo strah onoga u što je promatrao. Nekoliko vampira je trčalo prema meni. Pokušala sam podignuti sve što sam vidjela kako bi im spriječila put, ali ništa nije pomagalo.
„Joelle, ne mogu ti pomoći!“ –viknuo je Zach. „Ako otvorim tlo, past ćeš i ti!“
„Znam, Zach, znam.“ –uzvratila sam.
Bojala sam se. Srce mi je ubrzano kucalo, a niz lice su klizile moje suze. Zatvorila sam oči. Nisam htjela gledati kako mi se približavaju. Znala sam da je to kraj za mene, a onda sam osjetila svijetlost. Otvorila sam oči i ugledala jaku svijetlost koja mi je onemogučavala vid. Skolina sam pogled i ugledala Dylana i njegove prijatelje ispred sebe, a ostali vampiri su nestali.
„Dobro si?“ –okrenuo se prema meni.
Klimnula sam glavom i snažno ga zagrlila.
„Čovječe... Baš smo na vrijeme došli!“ –rekao je Felix.
„Bila bi mrtva da ih nismo spriječili.“ –nastavila je Torry.
„Torry, prekini!“ –viknuo je ljutito, bijesno i grubo Dylan. „Isai, oslobodi Zacha!“
Isai je klimnuo glavom, izvadio je veliki mač i rabio debele rešetke koje su me odvajale od Zacha.
„Oh, vidi jednoga koji nas je izdao!“ –nasmiješeno će Matthew.
„Nikad nećeš biti pravi vampir, mali. Zapamti to!“ –nadodala je Lillian.
„Prekinite!“ –viknula sam i stvorila se ispred njega. „Neću dopuštati da se tako ponašate prema njemu!“
„Zbog njega si skoro poginula!“ –grubo mi je rekla Lillian.
„Nemoj da ja tebi kažem zbog koga ćeš ti poginuti!“ –zarežala sam na nju i pripremala šake.
Nisam joj mogla dopustiti da ga vrijeđa. Nije on bio kriv što mi nije mogao pomoći. Ako ga ja nisam krivila, nije niti ona smijela.
„Smiri se.“ –Zach me potapšao po ramenu. „Glavno da si sada dobro!“
„Ali, Zach...“ –pogledala sam ga.
Odmahnuo je glavom. Pogledala sam s druge strane. Bila sam ljuta što je nisam mogla udariti. Trebala je odavno dobiti dvije – tri pljuske od mene, pa bi se smirila onako loše ponašati.


Image and video hosting by TinyPic

P.S. Da, malo je kraće.... -___-


11.11.2009. u 00:08

|Ostavi trag...(19) | Print| # |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.