Design : xNicolex


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Image Hosted by ImageShack.us


Inspirirano animeom i mangom Vampire Knight.
Image Hosted by ImageShack.us

Moja inspiracija. Moja muza. <3


Arhiva:

[1.][2.][3.][4.][5.][6.][7.][8.][9.][10.]
[11.][12.][13.][14.][15.][16.][17.]
[18.][19.][20.][21.][22.][23.][24.]
[25.][26.][27.][28.][29.][30.][31.]
[32.][33.][34.][35.][36.][37.][38.]
[39.][40.]

Copyright © 2009.
By:
Joelle




37. poglavlje

Stay With You - Goo Goo Dolls

Budila sam se. Osjećala sam se pomalo umorno pošto sam premalo spavala, ali valjda sam se navikla da se u zadnje vrijeme ne mogu normalno naspavati. No, bilo mi je drago što sam barem jednu večer dobro iskoristila. Provela sam je uz Zacha. Pazila sam na njega, milovala ga i to mi je bilo jako važno, pa nisam bila previše živčana što sam se ponovno rano probudila. Zijevnula sam i polako otvorila oči. Zacha nije bilo kraj mene što me užasno šokirano i zbog čega mi je srce ubrzano počelo kucati. Bila sam prestrašena pošto nisam znala gdje bi u onakvom stanju mogao otići. Okrenula sam se kako bi maknula deke sa sebe i otišla ga potražiti, ali nije bilo potrebno.
Stajao je kraj prozora i gledao ispred sebe. Pogledala sam u prozor. Sniježne pahuljice su još padale, a izgleda da se i pripremala mečava pošto je padalo jače nego inače i dosta je puhalo, kao što sam mogla vidjeti po granama. Dizala sam se polako sa kreveta. Pokušavala sam ne stvarati zvuk kako ga ne bih omela, ali nažalost se čulo škripanje. Okrenuo se prema meni. Naši pogledi su se susreli. Nisam znala kako se ponašati u onom trenutku. Promatrao me nježno, slatko, ali s očima pune tuge zbog čega mi je srce ubrzano počelo kucati. Dignula sam se sa kreveta i stala ispred njega. Nisam mogla izdržati, a da ga ne podragam po licu. Zatvorio je oči. Osjećala sam da mu gode moji dodiri i zbog toga mi je bilo drago. Kad sam maknula ruku s njegovoj lica, otvorio ih je ponovno, a ja sam mogla gledati u njegove predivne plave oči koje nisu mogle skloniti pogled s mene.
„Osjećaš se bolje?“ –upitala sam ga.
„Oporavljam se.“ –odgovorio mi je.
„Odlično. Jako si nas zabrinuo!“
„Žao mi je. Naspavala si se?“
„Jesam.“
„Ne laži.“ –podragao me po licu, a onda je prstima prošao kroz moju kosu. „Vidi se po tebi koliko si umorna!“
Čuli smo kucanje. Okrenuli smo se prema vratima, a Cale ih je otvorio. Nasmiješio nam se kad nas je ugledao.
„Znao sam da ćeš biti dobro.“ –rekao je Zachu. „Joelle, nećeš vjerovati tko je došao popričati s tobom!“
„Tko?“ –upitala sam ga.
Imao je pravo. Šokirala sam se kad sam čula odgovor jer jednostavno nisam mogla vjerovati da me došla posjetiti nakon toliko vremena, toliko živciranja. Nesigurno sam se sama spuštala niz stepenice, ali i dalje šokirana ne znajući zbog čega se pojavila u mojoj kući. Cale je ostao sa Zachom popričati. Pretpostavljala sam da trebaju pričati o običnim muškim pričama i znala sam kako će se dosta zadržati ondje, ali ja sam i dalje hodala prema dnevnom boravku razmišljajući zbog čega je došla. Ušla sam u dnevni boravak. Lee, Keith i Nicol su u tišini promatrali Lillian. Da, baš me ona došla posjetiti nakon što me mrzila iz dna duše i htjela me se više puta riješiti. Izgleda da nisam bila jedina koja je bila začuđena zbog njenog dolaska.
„Oh, Joelle. Došla si!“ –nasmiješeno me pogledao Lee. „Kako je Zach? Probudio se?“
„Da.“ –odgovorila sam mu osmijehom. „Izgleda da mu je puno bolje nego jučer!“
„Rekao sam ti da se ne trebaš brinuti.“ –Keith mi je namignuo.
„Mislim da se ne bismo mogli riješiti Zacha niti da to doista želimo.“ –nacerila se Nicol. „I mislim da bi najbolje bilo da odemo!“
„Zašto?“ –upitali su Lee i Keith.
„Lillian je došla ovdje s namjernom da popriča s Joelle – nasamo!“ –nadodala je.
Klimnuli su glavom. Dignuli su se sa trosjeda i nasmiješeno izašli iz dnevnog boravka, a ja sam sjela nasuprot Lillian. Krajičkom oka sam primjetila kako Lee i Keith skrivečki gledaju u nas, a onda ih je netko povukao. Pretpostavljala sam da je to bila Nicol pošto sam znala da ona ne voli kad se netko mješa po tuđim stvarima. Nasmiješila sam se, pošto su mi bili simpatični, i skrenula sam pogled na Lillian. Njen pogled me čudio. Više nije bio ljut, bijesan, nego čak... tužan.
„Slomila si mu srce.“ –rekla je odjednom.
„Slomio bi i on meni da je ubio Zacha.“ –uzdahnula sam.
„Kako ne shvaćaš da ti je pokušavao pomoći? Zach bi te ubio!“
„Ne bi, Lillian! Valjda poznajem Zacha!“
„Ne shvaćaš, Joelle! Zach... on... K vragu! Njemu se stanje pogorošava iz dana u dan!“
„Ako sam mu ja u blizini onda je sve u redu. Dylan je to dobro znao!“
„Zašto si tako tvrdoglava? Zašto ga nisi poslušala?!“
„Zašto on mene nije poslušao?! Dobro sam mu rekla ne smije dirati osobe do kojih mi je stalo!“
„Zašto mu jednostavno nisi mogla prije reći da te Zach više od njega zanima? Zašto si ga morala slomiti?!“
„Nisam ja kriva, a i ne tiču te se moji osjećaji!“
„Žao mi je što sada nije isti kao i prije!“
„A zašto ti ne skupiš hrabrost i popričaš s njim?“
„Molim?“
„Lillian, nisam glupa osoba! Nisi bez veze bila ljubomorna na mene. Znam koliko ti se sviđa!“
„Ma...“
„Ponavljam – nisam glupa!“ –nasmiješila sam se. „Ponekad moraš učiniti pravu stvar. Ponekad se možeš i iznenaditi!“
Pogledala me ozbiljno, a onda joj je pobijegao osmijeh. Zahvalila mi se na razgovoru i ispratila sam je na ulazna vrata. Otvorila sam ih i izašla je iz ville pozdravivši me. Podignula sam pogled prema nebu. Puhao je jak vjetar i sniježilo je jače nego prije. Zatvorila sam vrata i ušla u dnevni boravak gdje su već ostali sjedili.
Razgovarali smo, smijali se i uživali, a pogled mi je cijelo vrijeme biježao na Zacha. Bila sam jako sretna što sam ga promatrala kako se smije, priča veselo s cijelim društvom i srce bi mi zakucalo ubrzanim rutmom. Da je bar znao koliko mi je značio. Da je bar znao što sam sve osjećala prema njemu, da sam cijelo vrijeme razmišljala o njemu, ali nisam bila tako hrabra priznati mu sve to. Dignula sam se sa trosjeda i uputila prema kuhinji. Trebala sam popiti malo vode kako bi se smirila pošto sam bila previše uzbuđena kraj njega. Čula sam vrata i okrenula se. Ugledala sam ljutu Nicol.
„Što radiš?“ –upitala me.
„Pijem vodu.“ –zbunjeno sam odgovorila.
„Ma što radiš od svog života?! Zašto vidim da Zach i ti ne komunicirate previše?“
„Komuniciramo. Zašto misliš da to ne radimo?“
„Joelle, možda nisam slijepa, ha?“ –odmahnula je glavom. „I zašto ničeg nema među vama!?“
„Glupo mi je to učiniti tebi.“ –uzdahnula sam. „Znam koliko ti je stalo do njega!“
„Ma budalo!“ –lagano me gurnula. „Nemoj razmišljati kako se ja osjećam! Odavno sam zaboravila da trebam gledati na njega kao na dečka jer znam koliko vam je stalo jedno do drugoga!“
„Nicol...“
„Otišao je na kat. Idi odmah pričati s njim, jasno?“
„Ali, Nicol, ja...“
„Hoćeš li da te ja odvedem?“ –prekrižila je ruke na prsa.
„Ne, ne...“ –odmahnula sam glavom. „Idem sama!“
„Dobra cura!“ –namignula mi je.
Nasmiješila sam joj se i zagrlila ju, pa sam izašla iz kuhinje i potrčala stepenicama na kat. Pokucala sam na vrata njegove sobe i otvorila ih. Stajao je kraj otvorenog prozora i gledao u mene. Imao je crvene oči. Bila sam zbunjena. Zašto je bio takav? Zašto kad danas nije bio pun mjesec? Onda sam se sjetila što mi je Keith rekao na dan kad sam saznala tko je zapravo Zach. Ispričao mi je kako njegova bol i onaj status zna trajati po tjedan dana ako ne popije malo krvi. Zalupila sam vratima i približila mu se, a on me odgurnu.
„Odlazi, molim te!“ –uhvatio se jednom rukom za srce, a drugom za stol.
„Nema šanse, Zach. Nikad nisam otišla, a neću ni sada!“ –odmahnula sam glavom.
Zatvorila sam vrata, približila mu se i spustila ga na pod, nakon čega sam skinula dolčevitu sa sebe i ostala samo u potkošulji i grudnjaku. Odmaknula sam kosu s vrata, porezala noktom i približila mu se. Ugrizao me odmah. Vjerojatno je dosta žudio za mojom krvlju i više me nije mogao odbijati. Zatvorila sam oči i uhvatila ga ispod ramena snažno.
„Boli?“ –upitao me.
Otvorila sam oči i ugledala ga. Imao je spušteni pogled, a svijetlo plavu majicu umrljanu krvlju pošto si je obrisao onu koja je kapala niz njegovu bradu.
„Ne.“ –podignula sam mu pogled i nasmiješila se.
„Morala si pustiti Dylana da me ubije jer te ovako samo ozlijeđujem.“ –uzdahnuo je.
„Ne pričaj gluposti! Znaš dobro da me ne ozlijeđuješ!“
„Iako me privlačiš, iako me tvoja krv privlači... ne želim ti to raditi, Joelle!“
„Moraš. Zbog toga ti je i bolje!“
„Ali tebi neće biti. Ne želim te povrijediti! Zašto jednostavno Dylana nisi pustila da me ubije?! Sada bi sve bilo kako treba!“
„Oh, ma prekini!“ –proderala sam se. „Ništa ne bi bilo kako treba jer ne bih tebe imala kraj sebe, a ti si mi najvažnija osoba na cijelome svijetu, osoba zbog koje živim! Ne bi mogla živjeti bez tebe, Zach!“
Promatrao me šokirano, a ja sam mu se nježno približila i prislonila svoje usne na njegove. Promatrali smo se, a onda zatvorili oči. Znala sam da može osjećati kako drhtim pred njim, kako mi srce ubrzano kuca. Snažnije me zagrlio. Obožavala sam one njegove snažne ruke koje me nisu ispuštale iz zagrljaja. Obožavala sam njega i osjećaj koji mi je prolazio kroz tijelo u onom trenutku. Osjećala sam njegovi slatki okus u ustima i htjela sam ga sve više i više.

Da ne bi bilo zabune ili zbunjenih komentara: Zach treba Joelle-inu krv kako bi se osjećao bolje, a kako ju nije popio jer ga je Dylan želio ubiti - trebao ju je u onom trenutku.


22.11.2009. u 11:33

|Ostavi trag...(15) | Print| # |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.